Українська література
13.03. Тема: Т.Шевченко. "І мертвим, і живим, і ненародженим...". Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Проблематика твору
Д.З. Прочитати поему "Катерина". Дати розгорнуту відповідь на питання "Чи можемо ми зрозуміти трагедію молодої дівчини ХІХ ст?"
17.03. Тема: "Вічна" тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі "Катерина"
Д.З. прочитати поему "Наймичка". Порівняти образи Ганни і Катерини
20.03. Тема: Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий утілення теми жіночої долі. "Наймичка"
Д.З. Скласти твір-характеристику персонажа поем "Катерина", "Наймичка"
31.03. Розвиток мовлення. Усний твір- характеристика персонажа поеми "Катерина", "Наймичка"
Д.З.Прочитати поезію "У нашім раю на землі". Написати твір-мініатюру "Краса материнсьвої любові в поемах Т.Шевченка"
03.04. Тема:Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ("У нашім раї на землі"). Наскрізний ліризм творів Т.Шевченка про жіночу долю
Д.З.Прочитати поезії "Доля" й "Росли у купочці", "Зросли". Підготувати повідомлення про лірику Шевченка періоду арешту і заслання та після повернення з нього
07.04. Тема: Лірика Шевченка періоду арешту й заслання і повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя "Доля", "Росли у купочці росли". ТЛ ліричний герой, лірична медитація
Д.З.Вивчити напамять "Доля"
10.04.Тема: Біблія в життя Шевченка. "Світле пророцтво поета "Ісаія". Глава 35. ТЛ Псалом
Д.З.Підготувати повідомлення 1.Шевченко художник
2.Увічнення величі Шевченка в монументальному мистецтві
14.04.Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України. Вшанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.
ДЗ Повторити тему. Прочитати драму Т.Шевченка «Назар Стодоля»
17.04.Позакласне читання |
Тарас Шевченко. «Назар Стодоля».
ДЗ Прочитати твір «Козачка» Марка Вовчок
21.04.П.Куліш ─ видатний письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручника для шкіл, українського правопису.
ДЗ Прочитати і тезово оформити статтю підручника про життя і творчість П.Куліша. Підготувати повідомлення про історичну основу твору «Чорна рада»
24.04. П.Куліш.«Чорна рада» ─ перший україномовний історичний роман-хроніка. Історична й авторська уява.
ТЛ: історичний роман
ДЗ Прочитати роман «Чорна рада».Зафіксувати епізоди, в яких ідеться про Запорожжя, дух козацького краю. Переглянути фільм режисера М.Засєєва-Руденка «Чорна рада»
27.04.Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси. Оцінка роману Т.Шевченком.
ДЗ Вивчити напам’ять уривок з роману «Чорна рада», охарактеризувати улюбленого героя твору
05.05.Виразне читання уривку з роману «Чорна рада»
ДЗ Опрацювати статтю підручника про Марко Вовчок. Прочитати повість «Інститутка».
08.05.Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач. «Народні оповідання». Продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
ТЛ:реалізм.
ДЗ Підготуватися до характеристики образів, дібрати цитати, описати зовнішність одного з героїв з метою викликати жаль, зневагу, захоплення, повагу.
12.05. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів ─
людей із народу та панночки.
ДЗ Прочитати оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».
15.05.Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».
ДЗ Прочитати твір Юрія Царика «Нещасний випадок»
18.05 Література рідного краю
Ю. Царик. Оповідання «Нещасний випадок»
22.05.Письмовий твір за творчістю Т.Г.Шевченка
1.Сатиричне зображення царської імперії у поемах Тараса Шевченка «Сон» і «Кавказ».
2.Жіноча доля у творчості Т.Г.Шевченка.
3.Образи ватажків гайдамацького руху в поемі Тараса Шевченка «Гайдамаки»