A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Литвиновицька філія опорного закладу "Мутинський ліцей"
Кролевецької міської ради Сумської області

Зарубіжна література

17.03.Тема: Роберт Бернс. "Моє серце в верховині...". Ідея любові до батьківщині у вірші Р.Бернса. Антитеза

Д.З. Опрацювати статтю підпучника про життя і творчість Р.Бернса. *Підготувати цікаві факти з життя Р.Бернса

 

19.03. Тема:Елементи фольклору : традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.

Д.З. Вивчити напамять поезію "Моє серце в верховині"

На допомогу: https://www.google.com.ua/url?

 

31.03.Тема: Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайавату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення у поемі. Елементи фольклору у творі

Д.З. Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Г.Лонгфелло. Знати зміст пісні

На допомогу: https://www.google.com.ua/url?

 

02.04. Тема: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові

Д.З. Виписати цитати для характеристики образу Гайавати

 

07.04. Тема:Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні

Д.З.Опрацювати питання до статті підручника про життя Р.Д.Бредбері. Знати зміст оповідання "Усмішка". *Підготувати розповідь про картину "Джоконда"

На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiWsP3Z0czoAhVhmYsKHZ6BAgkQtwIIJzAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DP8MHDeG_vMU&usg=AOvVaw1_FM44Kex-_6DAvxUVzHAy

09.04. Тема:Образ Тома, його динаміка в оповіданні "Усмішка". Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

Д.З.Визначити: У чому полягає оптимізм твору "Усмішка"

На допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=2Tm9XAajb-s

 

14.04. Тема:Роберт Шеклі. "Запах думок". Утвердження сили думки у творі

Д.З. Знати зміст твору "Запах думок"

На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjH_qzR3N3oAhVPcZoKHcJaCwUQtwIINjAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DZrwn6ibDRZw&usg=AOvVaw3EWlEgKXUqAY6G_D1fy1HE

16.04. Тема:Духовне і фізичне випробування Кліві

Д.З. Скласти твір-роздум "Чи хотів би я жити у майбутньому, в якому живе Кліві?"

 

21.04. Тема:Роздуми автора про майбутнє людини і людства у твору "Запах думок"

Д.З.Скласти 7-10 питань до твору "Запах думок"

 

23.04. Тема: Розвиток мовлення (усно). "Том і Кліві: схожість та відмінність"

Д.З.Скласти порівняльну таблицю образу Тома ("Усмішка") та Кліві ("Запах думок")

28.04. Тема:Астрід Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Моральні цінності  у творах Ліндгрен

Д.З.Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Астрід Ліндгрен. Знати зміст твору "Міо, мій Міо"

На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=2&cad=rja&uact=8&

30.04. Тема:"Міо, мій Міо". Образи головних героїв.

Д.З.Скласти характеристику головних героїв твору

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=7&cad=rja&uact=8&

05.05. Тема: Перемога добра над злом у творі Астрід Емілії Ліндгрен. "Міо, мій Міо".

Д.З. Письмово(на вибір):1)визначте провідні риси характеру головних  героїв(достатній рівень);
                                     2)намалюйте схему "Герої твору "Міо,мій Міо"(з використанням стрілочок,ваших позначок,зауважень,які показують зв'язок між героями)(високий рівень) 

07.05. "Робота над асоціативними характеристиками",  робота над створенням сенканів.
Д.З.Створити сенкан
Нагадую вам,як складаєvо сенкан.
Перший рядок - це 1 іменник в називному відмінку.
Другий рядок -2 прикметника-означення до слова у першому рядку.
Третій рядок - 3 дієслова,що стосуються іменника у першому рядку.
Четвертий  рядок - речення із 4 слів (самостійних частин мови) на данну тему.
П'ятий рядок - 1 іменник, що узагальнює попередньонаписане,висновок.

Створити сенкан до :. Міо, батько, друг

12.05. Тема:Крістіна Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"

Д.З.Опрацювати біографію письменниці, виписати основні факти з її життя у зошити(5-6 речень)

https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1vkfQ3N-WEbCXDalVOFqDx_U37DElHRxmQEUoia-hFpjnlZi7gE7l

14.05.К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".

Д.З.дайте відповідь (за бажанням) на питання "В чому, на вашу думку, незвичайність образу Конрада? Яке враження він справив на вас?"

https://www.youtube.com/watch?v=QuMUkvceSL0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3APwnhdO5qrlqmC23mPdmb699mRyv5Oc4yk_PYFfkAerbRA5oRma7qowk

Я думаю, ви вже зрозуміли, що однією з провідних тем твору К.Нестлінгер є тема виховання. І стосується ця тема і дітей, і батьків, і є дуууже непростою ( згадайте лишень сварки батьків Конрада стосовно його виховання !).
Пропоную вам сьогодні, спираючись на текст і на власний життєвий досвід, поміркувати над питаннями: "Як слід виховувати дитину? Якою має бути дитина?"
 Свої міркування (за бажанням) оформіть у вигляді "Пам'ятки для батьків".
 Що таке пам'ятка? Це короткий перелік важливих моментів, питань, про які слід пам'ятати, своєрідна інструкція  ( в данному випадку щодо виховання дітей). 
Якщо буде натхнення, можете зробити її у вигляді плаката чи презентації, можна також написати цю пам'ятку у вигляді листа до батьків. 
 
19.05. Тема:Позакласне читання ДЖ.Ролінг "гаррі Поттер і філософський камінь"
Д.З.Повторити вивчений матераіал з теорії літератури. Підготуватися до контрольної роботи
 
21.05. Контрольна робота
 
26.05.Тема :Повторення вивченого матеріалу з теорії літератури
Д.З.Опрацювати завдання підручника на с.247-248
 
2020-2021 н.р.
02.03. - Дочитати твір В.Короленка "Сліпий музикант". Дібрати цитати для характеристики Евеліни та Петра.
 
05.03 Вибрати описи природи у творі та визначити їх роль
30.03. Скласти власний хоку
02.04. Опрацювати статтю підручника с.196. Вивчити напам'ять вірш"Моє серце в верховині"
06.04. Виписати з поезії Р.Бернса епітети і повтори. Пояснити їх значення.
13.04. Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Генрі Лонгфелло. Знати зміст "Пісня про Гайавату"
16.04. Дібрати матеріал для характеристики образу Гайавати
20.04. Тема:Образ Тома, його динаміка в оповіданні "Усмішка". Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору

 

Д.З.Визначити: У чому полягає оптимізм твору "Усмішка"

 

На допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=2Tm9XAajb-s

 

 

 

23.04Тема:Роберт Шеклі. "Запах думок". Утвердження сили думки у творі

 

Д.З. Знати зміст твору "Запах думок"

 

На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjH_qzR3N3oAhVPcZoKHcJaCwUQtwIINjAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DZrwn6ibDRZw&usg=AOvVaw3EWlEgKXUqAY6G_D1fy1HE

 

27.04. Тема:Духовне і фізичне випробування Кліві

 

Д.З. Скласти твір-роздум "Чи хотів би я жити у майбутньому, в якому живе Кліві?"

 

 

30.04. Тема:Роздуми автора про майбутнє людини і людства у твору "Запах думок"

 

Д.З.Скласти 7-10 питань до твору "Запах думок"

Тема: Розвиток мовлення (усно). "Том і Кліві: схожість та відмінність"

 

Д.З.Скласти порівняльну таблицю образу Тома ("Усмішка") та Кліві ("Запах думок")

 

28.04. Тема:Астрід Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Моральні цінності  у творах Ліндгрен

 

Д.З.Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Астрід Ліндгрен. Знати зміст твору "Міо, мій Міо"

 

На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=2&cad=rja&uact=8&

 

30.04. Тема:"Міо, мій Міо". Образи головних героїв.

 

Д.З.Скласти характеристику головних героїв твору

 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=7&cad=rja&uact=8&

 

05.05. Тема: Перемога добра над злом у творі Астрід Емілії Ліндгрен. "Міо, мій

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора