Зарубіжна література
17.03.Тема: Роберт Бернс. "Моє серце в верховині...". Ідея любові до батьківщині у вірші Р.Бернса. Антитеза
Д.З. Опрацювати статтю підпучника про життя і творчість Р.Бернса. *Підготувати цікаві факти з життя Р.Бернса
19.03. Тема:Елементи фольклору : традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.
Д.З. Вивчити напамять поезію "Моє серце в верховині"
На допомогу: https://www.google.com.ua/url?
31.03.Тема: Генрі Лонгфелло. "Пісня про Гайавату". Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення у поемі. Елементи фольклору у творі
Д.З. Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Г.Лонгфелло. Знати зміст пісні
На допомогу: https://www.google.com.ua/url?
02.04. Тема: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові
Д.З. Виписати цитати для характеристики образу Гайавати
07.04. Тема:Рей Дуглас Бредбері. "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні
Д.З.Опрацювати питання до статті підручника про життя Р.Д.Бредбері. Знати зміст оповідання "Усмішка". *Підготувати розповідь про картину "Джоконда"
На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiWsP3Z0czoAhVhmYsKHZ6BAgkQtwIIJzAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DP8MHDeG_vMU&usg=AOvVaw1_FM44Kex-_6DAvxUVzHAy
09.04. Тема:Образ Тома, його динаміка в оповіданні "Усмішка". Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
Д.З.Визначити: У чому полягає оптимізм твору "Усмішка"
На допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=2Tm9XAajb-s
14.04. Тема:Роберт Шеклі. "Запах думок". Утвердження сили думки у творі
Д.З. Знати зміст твору "Запах думок"
На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjH_qzR3N3oAhVPcZoKHcJaCwUQtwIINjAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DZrwn6ibDRZw&usg=AOvVaw3EWlEgKXUqAY6G_D1fy1HE
16.04. Тема:Духовне і фізичне випробування Кліві
Д.З. Скласти твір-роздум "Чи хотів би я жити у майбутньому, в якому живе Кліві?"
21.04. Тема:Роздуми автора про майбутнє людини і людства у твору "Запах думок"
Д.З.Скласти 7-10 питань до твору "Запах думок"
23.04. Тема: Розвиток мовлення (усно). "Том і Кліві: схожість та відмінність"
Д.З.Скласти порівняльну таблицю образу Тома ("Усмішка") та Кліві ("Запах думок")
28.04. Тема:Астрід Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Моральні цінності у творах Ліндгрен
Д.З.Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Астрід Ліндгрен. Знати зміст твору "Міо, мій Міо"
На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=2&cad=rja&uact=8&
30.04. Тема:"Міо, мій Міо". Образи головних героїв.
Д.З.Скласти характеристику головних героїв твору
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=7&cad=rja&uact=8&
05.05. Тема: Перемога добра над злом у творі Астрід Емілії Ліндгрен. "Міо, мій Міо".
Д.З. Письмово(на вибір):1)визначте провідні риси характеру головних героїв(достатній рівень);
2)намалюйте схему "Герої твору "Міо,мій Міо"(з використанням стрілочок,ваших позначок,зауважень,які показують зв'язок між героями)(високий рівень)
07.05. "Робота над асоціативними характеристиками", робота над створенням сенканів.
Д.З.Створити сенкан
Нагадую вам,як складаєvо сенкан.
Перший рядок - це 1 іменник в називному відмінку.
Другий рядок -2 прикметника-означення до слова у першому рядку.
Третій рядок - 3 дієслова,що стосуються іменника у першому рядку.
Четвертий рядок - речення із 4 слів (самостійних частин мови) на данну тему.
П'ятий рядок - 1 іменник, що узагальнює попередньонаписане,висновок.
Створити сенкан до :. Міо, батько, друг
12.05. Тема:Крістіна Нестлінгер "Конрад, або дитина з бляшанки"
Д.З.Опрацювати біографію письменниці, виписати основні факти з її життя у зошити(5-6 речень)
https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1vkfQ3N-WEbCXDalVOFqDx_U37DElHRxmQEUoia-hFpjnlZi7gE7l
14.05.К Нестлінгер. "Конрад, або дитина з бляшанки".
Д.З.дайте відповідь (за бажанням) на питання "В чому, на вашу думку, незвичайність образу Конрада? Яке враження він справив на вас?"
https://www.youtube.com/watch?v=QuMUkvceSL0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3APwnhdO5qrlqmC23mPdmb699mRyv5Oc4yk_PYFfkAerbRA5oRma7qowk
Д.З.Визначити: У чому полягає оптимізм твору "Усмішка"
На допомогу: https://www.youtube.com/watch?v=2Tm9XAajb-s
23.04Тема:Роберт Шеклі. "Запах думок". Утвердження сили думки у творі
Д.З. Знати зміст твору "Запах думок"
На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjH_qzR3N3oAhVPcZoKHcJaCwUQtwIINjAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DZrwn6ibDRZw&usg=AOvVaw3EWlEgKXUqAY6G_D1fy1HE
27.04. Тема:Духовне і фізичне випробування Кліві
Д.З. Скласти твір-роздум "Чи хотів би я жити у майбутньому, в якому живе Кліві?"
30.04. Тема:Роздуми автора про майбутнє людини і людства у твору "Запах думок"
Д.З.Скласти 7-10 питань до твору "Запах думок"
Тема: Розвиток мовлення (усно). "Том і Кліві: схожість та відмінність"
Д.З.Скласти порівняльну таблицю образу Тома ("Усмішка") та Кліві ("Запах думок")
28.04. Тема:Астрід Емілія Ліндгрен. "Міо, мій Міо". Моральні цінності у творах Ліндгрен
Д.З.Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Астрід Ліндгрен. Знати зміст твору "Міо, мій Міо"
На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=2&cad=rja&uact=8&
30.04. Тема:"Міо, мій Міо". Образи головних героїв.
Д.З.Скласти характеристику головних героїв твору
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=7&cad=rja&uact=8&
05.05. Тема: Перемога добра над злом у творі Астрід Емілії Ліндгрен. "Міо, мій