Зарубіжна література
17.03. Тема:"Ляльковий дім" Г.Ібсена як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії
Д.З. Дібрати цитатний матеріал для характеристики Нори, Хельмера.
19.03. Тема:Образна система. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу
Д.З. Придумати продовження історії Нори та Хельмера
На допомогу: https://www.google.com.ua/url?
31.03. Тема:Бернард Шоу. Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу у пєсі "Пігмаліон"
Д.З. Знати біографію Б.Шоу, зміст пєси "Пігмаліон". *Повторити давньогрецький міф про Пігмаліона, порівняти його з пєсою Б.Шоу
На допомогу: https://www.google.com.ua/url?
02.04 Тема:Динаміка образу Елайзи Дулітл
Д.З. Дібрати цитати для характеристики Елізи та Хіггінса
На допомогу:https://www.google.com.ua/url?
07.04. Тема: Ідея "одухотворення " людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови
Д.З.Підготувати питання для анкети головної героїні пєси "Пігмаліон"
09.04.Тема: Шолом-Алейхем. "Тев`є-молочник". Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХ ст. Шолом-Алейхем і Україна
Д.З. Опрацювати статтю підручника про життя і творчість Шолома-Алейхема. Опрацювати питання до статті підручника. Знати зміст твору "Тев`є -молочар"
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjSiNGq1szoAhWCposKHQd3DFIQtwIIPDAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DRedD8Aa1eJg&usg=AOvVaw0vVBm-joFwGK7jk80EO1in
14.04. Тема:Образна система твору "Тевє-молочар".Образна система твору
Д.З.Характеризувати образи твору Шолома-Алейхема
16.04. Тема:Народний гумор. Сучасні інтерпритації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва
Д.З.http://www.magara.zp.ua/drami-tragediji/item/673-tev-ie-molochnyk
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&
21.04. Тема:Ерік Сігел. "Історія одного кохання"
Д.З Знати зміст твору
На допомогу:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=8&cad=rja&uact=8&
23.04.Тема:Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта
Д.З.Скласти сенкан до слова КОХАННЯ. Написати лист-пораду "Як жити далі після втрати коханої людини?"
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=10&cad=rja&uact=8&
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=2&cad=rja&uact=8&
28.04. Тема:Проблеми життя і смерті, любові і відданості у творі Еріка Сігела "Історія одного кохання"
Д.З.Повторити вивчений матеріал по темі "Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура". Підготуватися до підсумкової контрольної роботи
30.04. Тема:Михайло Булгаков. "Собаче серце". Українські сторінки життя і творчості М.Булгакова.
Д.З. Опрацювати факти з життя та творчості М.Булгакова. Знати зміст твору "Собаче серце".
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&
05.05. Тема:"Собаче серце" як метафора соціальних експериментів революційної доби
Д.З. Різнорівневе письмове завдання — цитатна характеристика професора Преображенського — середній рівень;
07.05.Тема:Повість «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби (продовження)
Д.З. Підготувати цитатний матеріал до теми «Роль Швондера в житті Шарикова»
12.05.Тема:Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-двійники (Шариков — Швондер)
Д.З. Написати вір-роздум «У людині має бути все прекрасне…» (за повістю М. Булгакова «Собаче серце»)
14.05.Конфлікт натовпу, масової свідомості та інтелекту, культури. Персонажі-двійники (Шариков — Швондер) (продовження)
Д.З.Повторити вивчений матеріал . Підготуватися до контрольної роботи
19.05. Контрольна робота
21.05.Тема: Унікальність, самобутність, неповторність Едуарда Асадова і його поезій
Д.З.Читати поезії Е.Асадова
26.05.Повторення і узагальнення вивченого матеріалу
Д.З.Опрацювати завдання підручника на с.303-304